Tuesday 31 January 2012

PENDAKWAH YANG SAYA MINATI


assalamualaikum semua,,ini lah pendakwah yang saya minati .....ingin mengetahui nya lebih lanjut ....
moh.... moh... rujuk dibawah ..kikiki


 inilah ustaz yang saya selalu dengar ceramah  dan tazkirahnya....setiap minggu ,,3-4 kali saya mendengar ceramah beliau...nama ustaz ni ialah USTAZ AZHAR IDRUS ... sekarang ni beliau dah popular di malaysia...saya degan ayah saya saje yang minat ustaz ni..Ustaz ni sempoi....molek ...hihihihihi



 ini juga salah satu pendakwah yang saya minati .... ... nama ustaz ni ialah USTAZ DON DANIYAL B.DON BIYAJID....atau di kenali sebagai ustaz don....beliau juga popular juga di malaysia ini ...orang mengenali beliau melalui kaca televsyen ......nama rancangan itu ialah 30 minit ustaz don .....setiap malam saya menonton rancangan ini bersama parents saya ....rancangan 30 minit ustaz don ada setiap hari pukul 10.00 p.m -10.30 pm ....di tv alhijrah ..SEGALANYA BERMULA DI SINI :)




ini juga salah seorang pendakwah yang saya minati...nama beliau ialah USTAZ ZAHARUDDIN....beliau seorang pendakwah yang terhebat maasyallah ...
mereka semua ini ialah pendakwah yang terhebat di malaysia maasyallah ......,,selain itu , mereka juga popular di youtube , twitter dan juga facebook....

No comments:

Post a Comment

comment here