Friday 20 April 2012

date with my lovely sister :D

assalamualaikum semua hari ni saya nk kongsi citer sikit,semalam saya date dgn kak dayah   dekat taman permainan ......maklumlah ..petang-petang kan bosan .....mula-mula takut jugak nk jumpa kak dayah sebab time tu 1st jumpa rase macam malu , ade, takut ade , gelabah pun , happy tentu laa ada ......tapi dah lama-lama tu rasa seronok .....BEEESSSTTTT......dapat mkn aiskrimmm....yummy...yummy ...korang nk????
beli sendiri ..huahuahua ...gurau je ..korang nk tgk tak gambar ...moh..moh ..kite ke bawah ...

ni laaa dia akk dayah ,,, cantikan...saye tahu


ni saya.......hodoh..hodoh...='=

saya bersama akak kesayangan saya ..sayanggggg  akkkkkkk...muahhhh
                                                  
saya sedih juga sebab dapat date dgn akk dayah sekejap je sbb hari nk hujan ..hmmmmmmmmmmm.......anyway saya enjoy sangat sbb dapat date dgn akk.....even hari nk hujan .......