Tuesday 1 December 2015

~~~novemberku ~~~

assalamualaikum....ni haa ada story sikit lah...yeah wifi baru elok..so boleh lah update awaa..hehe..act now dah december tapi aku nak jugak citer pasal bulan aku...iaitu NOVEMBER hehe...yeah tarikh keramat bagi aku first novem sebab my birthday..yeay...haha...malam birthday aku hermm..ada happy ada sedih part sedih nya kawan-ll sentosa  especially PO6 tak wish langsung tapi aku faham diorang sibuk study sebab SPM kan...candidate spm katekan...malam tu tetibe aku rindu diaorang aku nak call scha tapi aku tahan je sebab aku tahu kalau aku call dia tak kan angkat sebab konfem dia dah tido..haha..so aku bukak my diary book sebab nak tengok gambar aku dan PO6..sedih wuu,time aku pinjam laptop sri..bukan apa...aku pasang lah lagu sedih-ll....aku pun tatap setiap gaya yang terpapar kat gambar tu..tatap punya tatap air mata pun keluar..haha...naseb boh tak ada siapa perasan ..naseb baik time tu lampau dorm dah tutup....haha..eceh..ni ala-ll layan perasaan jugok laa..HAHA..tengok jam tepat pukul 12:00 yeah .HAPPY BIRTHDAY NURUL NADIA ASMIDAR BINTI YAHAYA..dan lepastu aku bukak spec tutup laptop dan tido.....lepastu tak lama tu ada pulak makhluk ALLAH ni ketuk pintu dorm kabonye nak jumpa aku...so aku pun pakai la spec sebab nak cover mata sembab...lepatu puka bawa aku kat dorm A1 katenya nak tido dengan aku..time tu pun aku pun ikut jelaa..lagipun time tu aku ngantukk.....so ikut jelaa...sunyi sepi boh malam tu aspuri....aceh..senyap pun sebab aspuri tido awai time tu.....dan tiba di A1 aku dengan pyka pun masuk diarong pun ajak nyembang walhal aku dah ngantuk giloss...tapi angguk aje laa apa yang deme cakap kan..tetiba aku teringat phone aku tertinggal kat dorm aku...aku pun nak keluar laa dri dorm A1 sebab nak ambil phone pastu aku nak bukak pintu pyka panggil nama aku macam nak cari gaduh...aku pun terkejut laaa....pastu deme nyanyi lagu happy birthday untuk aku....acehh...terharu jugak laa..igt kan deme tak tahu...haha..ramai jugak lah kat dorm A1 tu rupanya.....diorang kate kek dan hadiah tak ada ni ja yang kami mampu buat dalam hati ya allah happy jugak lah...haha....aku pun nanges laa...haha...pastu aku pun on phone tengok budak-ll kelas aku pun ada wish..eceh siap nyanyi kan lagu HAPPY BIRTHDAY UNTUK AKU walaupun suara hampa rock kapak..terima kasih kawan....alhamdulilah selang berapa hari tu aku dapat hadiah..yeah...tapi tak sangka ada orang bagi hadiah....wuhh..terharu lagi....alhamdulilah..terima kasih ya allah kerana kau gantikan kesedihan aku dengan satu kegembiraan yang aku sendiri tak jangka...terima kasih pyka and the geng, terima kasih classmate aku, terima kasih adik-ll junior...terima kasih awak.and terima kasih ibu ayah....terima kasih sapa yang bagi gelang ,terima kasih sapa yang bagi baju tu ..aku hargai sangat-ll . alhamdulilah jugak aku dah totally 17 yeah..alhamdulilah ya allah kau masih beri aku nafas , jadikan lah anak yang solehah, kawan yang baik untuk kawan-ll aku dan jadi orang yang berjaya supaya dapat hidup senang pada masa akan datang ...terima kasih semua....and too kecik happy birthday jugak bruh....


#thankyou
#1.11.98
#akuhargaisangat
#alhamdulilah
#yeah 17

No comments:

Post a Comment

comment here