Thursday 8 March 2012

my bestiee


syikin


nadia


tengku

                        














assalamualaikum...inilah kawan baik saya .....saya suka kawan
dengan mereka kerana mereka dua orang ni sahaja yang memahami saya..ketika saya sedih mereka lah yang menghiburkan saya.....ketika saya susah mereka juga lah yang menolong saya..ketika saya hilang keyakinan mereka lah yang meberi sokongan...ketika saya marah mereka lah yang boleh tenang kan saya...kerana itulah saya suka sangat-sangat kawan dengan mereka ni ....zaman sekarang ni susah nak cari kawan baik ...tapi alhamdulilah saya bersyukur sangat kerana ALLAH s.w.t telah pertemu kan kita bertiga.....kami kenal sejak tahun lepas tahun (2011) .....kawan2 saya ni semua ada kelebihan syikin dia pandai buat lawak ...kalau syikin tak ada tentu sunyi ..dia juga pandai dalam subjek BI, tengku pula dia pandai dalam bab-bab melukis atau mereka baju dia juga pandai dalam subjek math....kalau saya tak faham subjek math saya tanya lah tengku dan tengku akan explain kan dari A-Z.....kami juga minat korea syikin minat BEAST , saya minat BOYFRIEND ,tengku pula minat SNSD GIRL GENERATION ....kami selalu nyanyi lagu-lagu korean ......syikin selalu tahu tentang pekembangan korea...sampai syikin sanggup beli buku K-POP....sekiranya ada lagu baru tentang korean syikin lah
 orang pertama yang akan bagi tahu saya dengan tengku .....hahhaha best...ok lah  sampai sini saje lah ye cerita tentang kawan baik saya....:) saya harap sangat-sangat  hubungan kami ber-3 ni akan kekal sampai bila-bila
....ya allah ya tuhan ku lindungi dan pelihara lah hubungan kami ini ,jangan pernah berlaku benci-membenci,dendam dan iri hati di antara kami jauhkan lah sifat itu dan sifat-sifat mazmumah di antara kami ..amin ya robal alamin ..


                                                                                        yang benar ,