Thursday 12 July 2012

suatu hari di majlis perkahwinan di kampung


assalamualaikum semua ... pada 8/7/12 ialah hari perkahwinan akk sedara saya ..nama akk sedare sye AZILLA..................saya  rasa seronok sangat sbb akk saudara saya kahwen ....lagi satu majlis tu dilangsung kan kat kampung memang besss laaa   .....fuuuhhhh....mcm tak percaya ...tapi ape nak buat jodoh nak buat mcm mane kan2...suami akk sedare saya handsome giler...waaaahhhh ..first time tgk suami akk sedare saya perrrr jatuh hati kat suami  akk sedare saya ...hahaha..shhh...Alhamdulilah ..ramai juga orang2 yang datang  majlis perkahwinan ......ramai jugak org bagi hadiah kat akk sedare sye...jelous betul....asyik akk sedare sye je yang dapat hadiah ....gerammm betul...!!!! hahaha gurau je...baju pengantin akk sedare sye warna merah ......pelamin die pun warna merah ..amboi merah belakooo....nak tgk x gambar pelamin ...mai sini ...ate dekat2 lee sikit .... 




haaaaa ni dia  pelamin tuuu....lawa kan2..# peace#
                              
    nak tak tgk gambar my mom and my father at pelamin ..their so sweet ...fuuhhhhkalau nak tgk main sini ...scroll ke bawah ......




nia laaa my mom and my father ...sweet x...pewiiitttt...
love u ....muaaaaahhhh#

ni adik saya yang sebok nak bergambar sekali .....
anyway love u all
                                         


                                                  
  sory gambar saya xde sbb time saya sibuk .....hmmm sedih sbb x dapat bergambar lagi satu saya sedih sbb saya dan family kene balik awal kerana esok hari persekolahan ...so nak tak nak kene balik kampar jugak.....hmmmm :'(...tapi x pe anyway i really enjoy that day ....walau ape pun saya enjoy sangat sbb dapat juga sedare - mare  walau pun kejap je....heheh ...waaaahhhhh......  kepada akk azilla tahniah ye sbb dah jadi bini orang ...tahniahhhh....saya semua.....sampai sini saje story beest sye ....take care semua ..bye assalamualaikum ....^^