Saturday 4 August 2012

study group bersama kawan

wah arini dapat buat study group bersama tengku , hama , amirin dan cikgu helmi (emikechik) di bilik UBK....
seronok nye.....hari ni kite orang belajar subjek math & sc......susah sesangat buat soalan math td .aaaaarrrrrrgggghhhhhh........nasib baik laa ade cikgu helmi dan amirin ......tlong  kiteornag jawab soalan math dan sc ......terime kasih banyak2......kiteorang belajaq dri pukul 10:00 ~ 2:30 ptg.......lame tuuu...tapi kiteorang rase baru 30 minit ...masa berlalu semakin cepat ......aduh penatnye........hmmm.....tapi tak apa.....kalau nak pandai mestilaa kene susah2....dulu ..walaupun badan rase penat ...tekak rase dahaga...perut berbunyi....tapi hari ni saya dapat bawak balik ilmu yang cikgu dan amirin ajar ke rumah....

hari ini aku rase aku paling berilmu...terima kasih cikgu kerana banyak membantu saya dalam masalah-2 math  yang saya tak tahu ...alhamdulilah saya faham saya faham segala tunjuk ajar cikgu......ya allah ya tuhanku tambahkan la lebih banyak ilmu .....beri kan laa aku kefahaman ketika cikgu tunjuk ajar...agar aku dapat terime segalanya dengan mudah  ..tajam kanlah daya ingatan ku .....