Monday 2 December 2013

*** HUJAN kelmarin***

assalamualaikum,,semua sihat ???aku harap korang semua sihat-ll belaka,,,,hahah,,,nak tulis entry ni,,jom-ll ke bawah,,tapi entry aku kali ini pendek sikit laaa,,,haha..let's enjoy,,

kemarin aku dengar kau ucap kata CINTA,
seolah dunia dilanda musim semi ,
kau datang padaku...membawa luka lama
aku  tak ingin seolah semua seperti dulu....
tak ingin rasanya aku bercinta,
setelah ku  rasa perih,
kegagalan ini membuat ku tak berdaya...
tak dapat lagi rasa nya tersenyum ...
setelah kau tinggal pergi..
biar ku sendiri tanpa hadirmu kini  lagi..

 -taxi-

ok,,entry aku dah sampai kepenghujung nya,,,,siapa yanng faham entry bagus,,kalau sesiapa yang tak faham ...hmmm faham-ll sendiri laa,,,itu pon kalau ada yang sudi baca entry aku ni,,,asslaamualaikum