Sunday 7 December 2014

kerinduan pastinya,pLKN,dipermudahkan segalanya (^_^)


assalamualaikum,sihat?..alhamdulilah sihat...haha..haish..mata tak dapat lelap lagi ni semua nya berpunca dari petang tadi tidur lama sangat yang berpunca rasa diri ini penat....yang berpunca haha bermacam punca lahhh......alhamdulilah..akak aku dah habis SPM.....alhamdulilah...:)
lepas habis spm dia jarang ada dekat rumah sebab dia sibuk uruskan hal dia....maklumlah dapat plkn ..banyak perkara yang harus diselesaikan dari segi dokument-ll,pakaian,segala-gala barangan keperluan.....HAHA.....samelah macam aku nak masuk asrama harituh..haha..tapi kali ni persiapan semua rapi sikit lah maklumlah nk ke plkn laa katekan ..semua nya WAJIB lengkap.....tadi..hantar akak kat tapah...dekat-ll stadium..bukan dekat lah memang kat stadium pun...ramai orang bak hangg......akak aku daftar...lepastu terus menuju ke bus.....ikut number kode yang pelatih tu bagilah...alhamdulilah semua nya berjalan lancar....masa kakak aku nak pergi tu,,akak aku dah salam semua tu....cium2..peluk2...dan akak aku terus masuk ke dalam bus...ibu dan adik aku yg perempuan  terus menitis kan airmata...cuma aku jaa yang cover tak nanges....sadoo laa katekan....dalam hati bagai empangan pecah...yelaa mana tak sedih selalu kat umah sembang2..gelak sama2...makan,tidur ,,kalau ada prob dia kadang2 sumber kekuatan aku....fuhhh...lepas bus akak aku dah pergi...aku pun balik laa ke rumah...dalam kereta semua orang diam seribu bahasa...hanya kedengaran lagu yang didengkan oleh radio kegemaran kami iaitu ERAfm....aku ada lah buat jenaka sikit tapi kemudian masing-ll diam kembali..aku pun turut diam sehinggalah sampai ke rumah.....aku tahu masing-ll rindu kak long kan....cuma tak nak tunjuk ajaaaa......tapi alhamdulilah tempat kem plkn kak long dalam perak jugak...kat teluk rubiah...tak jauh sangat lah daripada sekolah aku dan rumah ayah sedara aku.....senanglah ayah ibu datang melawat kak long nanti .....jom..tengok gambar kak long kite...                  
ni time akak aku promnight kemarin....akak aku yang tengak-ll tu...

yea...aku memang rindu kak long...rindu...walaupun hanya beberapa jam tak jumpa.....haish....tak apa2....nadia sabar2 3 bulan ajaa tak lama kay....kejap je tuuu...fuhhh~~~...yelaaa....T_T
wei,,kat kem plkn buat yang terbaik,jaga diri elok-ll tau,kuatkan semangat.emjoy every moment you do,ignore what people say,be yourself,sabar banyak2...lagisatu ...solat...jangan tinggal.....solat tu penting.....onnim na cinca bogosipeo..na comal saranghae....

                         #jumpalagi3bulanNANTI#
                         #semogadapatbuatyangterbaikdalamplkn#
                         #kitamerancangALLAHyangmenentukansemuanya# 
                         #sayangSERIBUkalisayang#