Friday 14 December 2012

~ ~ kanvas kenangan ~ ~

assalamualaikum....hye..i'm back for upadating blog...dah b'habuk..hahha...ok...aku ada entri nak update..and this entri khas untuk kamu duta susu basi....aku dah baca  entri yang ada di blog kamu...sejujurnya aku begitu t'sentuh bila baca blog kamu .....aku pun bangga dengan diri kamu kerana kamu seorang yang kuat menempuhi setiap halangan itulah membuat aku bangga dengan kamu....dari tahun 2009 hingga sekarang 2012 dah nak masuk 2013...terlampau banyak kenangan antara aku dan kamu duta susu basi....terlampau banyak....segala masalah pahit manis kita telah kongsi b'sama kan-2..terlampau banyak sangat gurauan kamu yang membuat aku terus tergelak hingga menangis....huhu....aku betul-2 terkejut dengan berita yg kamu sampaikan...yang pasal sekolah tuh....ia membuatkan mood untuk aku b'sekolah pada sesi 2013 seperti tiada jiwa...waahhh gitu ....hahahhaa.....kepada kamu budak duta susu basi....terima kasih sebab menjadi peneman untuk aku....peneman yang aku tak akan pernah lupa...serius~~~...nanti kalau kita tak sekelas tahun depan ...tak mengapa lah...nanti kalau tak dapat duduk sebelah dalam kelas tak mengapa la,,,,nanti kalau kita tak dapat b'gurau senda lagi macam jemah dgn jenab tak mengapalah....kalau nanti tak dapat menyelit kaki kamu.. tak mengapalah.....tapi,,percaya lah ...walaupun nanti kita jarang jumpa di sekolah....tapi hubungan kawan antara kau & aku tak akan pernah padam...kerana segala kenangan kita dah menjadi sebahagian dari sejarah hidup aku,,,percaya lahh yang aku amat menyayangi kamu ,,,,terima kasih sebab selama nih b'kongsi masalah  dengan kita....tp harap2 kita satu kelas dgn kamu ....




 kamu tahu kan gambar ape yang di atas itu....kamu juga lihat kan b'tapa akrab nya hubungan mereka....begitu juga dengan kita....kepada budak duta susu basi ...aku amat menyayangi...persahabatan kita.....yang di wujud kan dari sekolah rendah untill now.....kita sangat sayangkan kamu .....niall menyayangi liamm...uwwweekkkss.....gurau jeeppp....apepun liam lagi comell..sekian...jaga diri budak duta susu basi.....inilah kanvas kenangan khas untuk kamu baca....apepun sayang kamu ><