Saturday 1 December 2012

~ ~ ~ fix YOU ~ ~ ~


assalamualaikum .malam macam gini memang best layan lagu kan-2 .....malam ni aku nak share dengan kamu semua dengan satu lagu ni .....lagu yang penuh dengan erti sebuah kehidupan .....lagu ini membuat aku memunasahabah kan diri aku sendiri....yang mengajar kebahagian,kesyukuran ....aku tersangat tertarik dengan lirik lagu ni...tak tahu pula kalian .....
dimana suatu saat kehidupan tersangatlah sempurna ,,,,disaat itu diri kita tersangat bahagia...sambil tidak mampu untuk mengungkapkan apa-2 perkataan utuk melambang bahagian nya kita pada saat itu....dimana juga suatu saat kehidupan ini tersangatlah sunyi,,,seperti tiada sesiapa di dalam dunia ini untuk menemani kita...suatu saat juga dimana kesusahan menjadi teman setia untuk diri kita....finally,kita b'syukur dengan apa yang ada dalam kehidupan kita.....
itu laaa yang aku dapat dalam lirik lagu ni.....
terima kasih cikguemysuadi kerana sudi share lagu ni kat saya,,,:)