Saturday 29 December 2012

~~~ welcome 2013 to our life,,~~~~

assalamualaikum,,,hye semua,,,sihat kah,,,lama tak jumpa  kan-2,,,hahaha,aku bersyukur kerana allah kerana memberi lagi aku nafas untuk aku hidup di alam nya,,,,,waktu ini terus berjalan,,,tanpa kita sedari ,,,walaupun perlahan tapi pasti melenyapkan sebuah kisah,,,sedar tak sedar,,,,,sekarang 2012 berada dipenghujung nye,,,,tahun 2012 penuh dengan kenangan,,,di sekolah,,di rumah,,,di kampung,,dan sebagainya,,,,,jam terus berputar tanpa henti,,,hari berganti hari,,,malam  berganti kan siang,,,,matahari digantikan dengan bulan yang bersinar yang menerangi suasana malam,,,,peristiwa demi peristiwa yang aku hadapi,,,sekarang tiada banyak masa lagi 2012 bersama aku,,,,kerana lagi beberapa hari 2012 meninggalkan  aku,,,,, semakin dekat  penghabisan 2012...semakin tamat tempoh aku menjadi seorang pelajar form 2,,,,,,seperti pernah aku katakan,,,,dulu,,,banyak memori ,,kenangan yang tercipta,,semasa di 2012,,,,kini aku hanya mampu  mengucapkan SELAMAT TINGGAL DUNIAKU DI


OH TELL ME GOODBYE,,TELL ME GOODBYE
HAHAHA,,jeng,,jeng,,sepertimana yang anda tahu,,,,kini tahun baru akan tiba tak lama lagi,,iaitu tahun
,,,,

SAY HYE,,TO 2013,, :))
kita semua  semakin dekat dengan permulaan tahun 2013,,,,,dan ia bermakna cuti sekolah pun dah nak berakhir,,,ha,,,kawan-kawan,,,dah beli ke barang sekolah untuk 2013,,,?kalau belum beli,,segera laa pergi beli kerana tak lama lagi sekolah akan di buka...hahahaha,,aku ada banyak baca status di  twitter dan facebook tentang sekolah,,,,ada yang kata tak sabar nak pergi sekolah,,,,,ada yang kata tak ada mood untuk pergi sekolah,,ada yang  berdebar-debar untuk ke sekolah,,,,haha,,,,guys,,,nak atau pun tak kalian akan memulakan sesi sekolah untuk 2013,,,,,kalian tidak dapat menolak nya,,jadi berani kan diri untuk menghadapi 2013,,,,hehe,,,ok,,di kesempatan ini,,,,,kepada semua  warga SMK SENTOSA,,kepada kawan-kawan aku,,,,,scha,syikin,tengku,aliah,atah,angah,dekna,nureen,farah adibah,hama,mardhiah ,azam,afiq amri,afiq basri, arif,rifqi,aisah,akidah,eddy,firdaus hairoliza,.ikmal,choy,swit,foong,siti ,aqish,fakhrul,khairul,..kepda batch 98'.....kepada senior-2 sekolah aku ,,,junior-2 sekolah aku,,,selamat kembali ke sekolah,,,,,,,hahaha,,,,,dan tak terlupa kepada emy, haikal,amja,amry selamat menjadi senior besar dekat sekolah,,dan selamat kembali kesekolah,,,,sayang anda semua!!!!!! saranghea..hahha#