Saturday 15 November 2014

######## cuti dah bermula ########




assalamualaikum...alhamdulilah cuti sekolah dah bermula.....aku ingatkan lastday kat asrama tak penat sangat...uhukk..penat boh angkat barang tu barang ni...boleh bina otot hahah.....tak ape-ll pengalaman kan..bukan selalu angkat beg berat kan..kan.hahaha...




terasa bangga pulak sebab dapat cuti awal daripada kawan-kawan aku yang sekolah harian..hhahaha...scha,aisah,querah,ekin mohon jeles...mohon jeles..hahaha.........insyallah ada kesempatan aku datang ke sentosa...haha...back cerita tadi.....memang best lah nak balik..hahaha....tapi kan malam sebelum balik tu ..sekolah aku ada buat jamuan akhir tahun...wow..wow..wow..makanan banyak..semua sedap ,,mewah-ll lagi..heheaku makan satay bercucuk-cucuk..hahaha.....sEDap wooo...ni kes dah lama tak makan satay ini laa rupenye...hahaha...tak apa..sekali-sekala kan..hahaha..aku tak duduk lama pun dekat dalam dewan makan tu...lepas isi perut dengan pelbagai makanan yang ada kat situ ...aku layan jap show yang dipersembahkan....dan show yang ditayangkan aku tak minat langsung..show dangdut ...ermmm..tak berminat..laaa..so aku pun balik....budak lelaki minat sungguh show dangdut-dangdut nih..haha.okay..okay aku faham ..hahaha....lepas jamuan tu ...kene kemas dorm..memang aku tak buat..ngantuk ..so aku tido akak senior yang buat haha..hebat tak??...alah bukan selalu senior buat kan ..lagi pun malam tu jee diorang kemas....hahah...kemas elok-ll ye akak sayang...uhuksss...oopss ,,sorry akak nad tak sempat tolong kemas..nad tertido...sorry tau..hahaha.....last day sekolah aku tak sempat jumpa classmate dgn cikgu2..maklumlah sibuk nak balik ke rumah tersayang.....hahah......aku tau budak kelas aku tak akan baca pun sebab diorang bukan tahu pasal blog ni..tapi tak apa lah aku tulis jugak..budak-ll elektrik yg aku sayang ,,,,,aku nak minta maaf tau andai selama kita satu kelas aku ada buat masalah kat korang semua,terkasar gurauan kita, tak belanje ke,,,dan sebagai nye, aku  minta maaf yee,,halalkan segalanya,aku harap persahabatan kita ni kekal dan akrab ,dan aku harap dapat jumpe korang tahun depan in sha allah.....hahah..sorry tak sempat jumpee hari tuu

#to my lovely classmate take care urself during this holiday ,always be careful wherever you go , enjoy your holiday , create sweet experience during holiday guys....and..and..and  i hope our result for sem2 is good and awesome.....bye guys...loveyouall