Friday 21 November 2014

!!!!! tadi,mereka,selfie !!!!!!

assalamualaikum......jom kita imbas kembali....hhahha..pagi tadi..aku dengan yana pi sentosaaa...yeaaahhh...hahaha........alhamdulilah,,,,dapt jumpa cikgu bi aku..cikgu Azimah,cikgu azizah,cikgu che zunaidah.....dan ramai lagi lah.....yang paling best kan..aku dapat jumpa kawan2 aku terutama po6.....haha...first aku jejak kaki kat kelas 4 perdagangan kan ,,,aku dipeluk erat oleh kawan-ll aku...bukan setakat peluk ..bile aku lalu jee orang jerit-jerit nama aku...wooooo terasa macam popular sikit kat situ...hhahaha......best sangat walaupun hanya sekejap dapat jumpe diaorang...lagipun aku tak dapat jumpa chang,patrick,yan,kierah,maklum laaa diorang kan suka cuti awal..lagipun aku pi sentosa tu pun lastday..memang ramai yang tak ada lah...TAPI aku bersyukur dapat jumpa kawan-ll aku yang lain.....dapat jumpee AZZAM,fakhrul ,akim...haha...azzam sempat lagi uji ketinggian dengan aku...haha..xpe azzam nnti setiap hari aku bergayut tengok lah nanti kita sama tinggi dengan kamu nanti...xp.....wah,sekarang fakhrul dah jadi seorang pengawas yang tegas...hahaha...tegas-tegas dia pun tapi dia still tak berubah still baik dan macture faces any problem...haha..betul ke BI aku??,,hhahaha....seronok dapat dengar diorang gelak,gossip..haha..tambah-ll budak jambang....kalau dok lepak dengan dia.....gelak tak ingat dunia...haha....serius talk...budak jambang tak berubah2....hahah.....tapikan satu jee kelemahan dia.....dia paling tak suke orang tangkap gambar dia...buatlah cara macam mane pun dia memang susah nak tangkap gambar dengan orang...hahaha.......syikin pulak....haha dia dah makin tinggi dah sekarang.....apa lagi aku sembang pasal kpop laa dengan dia.....sebab dia jee yang gila-ll kpop dengan aku...hahaha....wah bourka,,,,loya buruk jeee tau...tapi boleh menghiburkan hati aku....hahaha....haha....banyak lah jugak dapat perkara bersama-ll dengan diorang...hahafarah cakap aku comel???apa laa farah....nak membodek lah tu...HAHA.....




ini hasil gambar yang ditangkap oleh budak jambang....haha lawa kan........dia memang suka tangkap gambar orang tapi bila orang tangkap gambar dia....marah betul....hahaha.....yela budak jambang...apapun thanks sebab tangkap kan gambar aku...kan kan....hehehe



#walaupun kita sering tidak bersua muka .tapi percaya lah aku tak akan lupakan korang tambah-ll budak jambang .....dah banyak perkara kita lalui sesamakan....lagi pun kita dah berkawan sejak tahun 5 lagikan.....aku faham kau ...kau faham aku.......thanks budak jambang.......aku sentiasa sayang kau.....anyway congtare cause u and syikin get A- for BI......haha...do the best in ur SPM next year...study smart not study hard okayyyy.....

#KenanganSENTIASAwujudDALAMkehidupan#
#danKENANGANjugayangmengajarkitaERTIkedewasaan#
#TERIMAKASIHuntukmemoriINI#
#memoritercipta#