Wednesday 14 November 2012

hari terakhir menjadi form 2 (2012)

assalamualaikum....sebenarnye entry ini aku nak tulis pada hari last sekolah tapi masa tidak mengizinkan ,,,,hari ini baru dapat nak menulis pasal entry ini ,,,,,,sebenarnye  last day sekolah bosan juga lah ,,,,,sebab masing-2 buat hal sendiri...aku seperti biasa aku buat geng kelompok di belakang,,,bersama-sama group aku ,,,,POWER OF SIX,,,,,hahahhaha  scha dengan eka ,,,bawa phone,,,aku tak berani bawa phone kat sekolah ,,,,hahah aku just bawa buku epop,,,buku tentang selebriti korea,,,,,hahahha,,,aku dengan syikin leee yang hantu korea nye...heheh ...siapa tak mengenali kami ..(^^)....aku ,syikin ,tengku ,,saja yang membaca buku epop ..itu ,,,,scha membaca novel laahh..dia hantu novel ,,,,sejujurnya ,,aku tidak pandai nak menghayati cerita tentang novel,,,,,,bagi aku novel hanyalah sebuah buku yang mengandungi tulisan yang panjang lebar,,,,,,membosankan,,,,,,tidak menarik langsung ,,,warna nya hanya lah hitam dan putih ,,,itu lah tafsir diri aku terhadap novel ,,,aku hanya tetarik kepada komik yang lawak,,tentang hantu,,,,kerana bagi aku komik lagu gempak,,lagi adventure dari novel ,,,sorry scha..hahahha.....tapi aku pelik  macam mana scha boleh hayati setiap peristiwa,,setiap tulisan,hahahha,,,dan aku paling terkejut dia boleh menghabiskan baca novel dalam masa 1 hari saje ...perrrgghhh....aku rasa kalau aku mungkin 2 bulan kot ..hahah....aku rasa sekarang scha membaca buku novel itu dah masuk kali ke-13 kot,,,,semua novel tentang cinta ...hahaha..ok aku tak nak ambil tahu tentang itu ,,,hahha,,,,aku ,tengku ,scha, dan syikin membaca plus gelak ,,,ditemani oleh lagu k-pop, lagu all about us,,,thank scha pasang lagu tu ....kami mendengar semua lagu itu dari handsome diorang lah...hahha...lepas habis operasi membaca,,,,kami bersembang ,,,kecuali scha sebab terlampau khusyuk membaca novel leee,,,hahha,,kami bersembang dan bersembang ,,,budak lelaki kls aku main kad ..ppeeerrgggg..deme kalau dah dapat main dah tak ingat ape-2 dah ,,,tiada seorang guru pun masuk kelas aku ,,,,lepas itu ,,,kami bergambar laaa katenya buat kenangan hahaha.....sorry aku tak se sporting seperti kalian ,,hahah nak tengok tak ????...scroll leee ke bawah yunkk


A.K.U.M.E.R.E.K.A.D.A.N.S.E.L.A.M.A.N.Y.A

hahahaha......:D

tengku VS syikin
lee hong ki VS gi kwang 

mereka.....
                           
tulahhh...gambar-2 terakhir kami ketika di form 2......sebenarnye aku takut untuk meninggalkan masa itu ,,masa aku form -2....kerana masa itu tak akan pernah kembali ,,,,,begitu banyak dugaan yang aku hadapi hanya aku , mereka ,dan yang maha esa saja yang tahu ,,,,berjuta-juta kenangan  bersama mereka ..yang pahit ,,yang manis ,,,terima kasih kerana kalian sudi menjadi teman di permulaan tahun 2012  sehingga lah di
 penhujung tahun 2012....aku begitu bersyukur kerana allah menemukan aku dan kalian ....aku memohon maaf ..sekiranya pernah buat kalian ,,marah ,,sedih ,,kecewa....maaf..maaf..dan maaf....aku sentiasa ingat wajah kalian .....aku harap tahun depan kami dapat satu geng lagi ,,,amin ,,,,,inilah gambar terakhir aku ketika aku di form-2....itulah suara-2 terakhir untuk form 2....itulah gelak tertawa terakhir untuk form2....itulah cerita terakhir untuk form 2....itulah juga perjumpan aku ,,,engkau dan kalian buat kali terakhir untuk form 2...itu juga kali terakhir aku menjejak kaki di kelas 2 tekun ....dan dan ,,,itu juga kali terakhir aku menjadi sahabat ,teman kalian ,,,kerana mungkin tahun depan kita tak seakrab tahun 2012....mungkin persahabatan kita semakin rengang ......kita tak tahu ,,,hanya yang maha kuasa menentukan ,,,aku harap,,hubungan kita akan kekal ,,akan akrab sampai bila-2....aku akan merindui masa itu ..2012....tapi masa 2012 itu akan menjadi sebuah kenangan di dalam hidup aku ,,,,kerna masa itu tak akan kembali ,,,,,aku akan kenang ,,kennagan 2012,,,hanya kenangan dapat membuat kita semakin mengerti tentang sebuah persahabatan ,,,dan juga kehidupan ,,,,