Wednesday 14 November 2012

* * salam maal hijrah * *

assalamualaikum semua,,,,dah selamat bercuti ,,,hahahha,,,,kepada pembaca baca blog aku,,KAWAN-2... ,,,,aku nak ucapkan

salam maal hijrah
ikhlas dari nadia 
                           
selamat tahun baru dan saya nurul nadia asmidar binti yahaya nak meminta ampun dan maaf  kepada seluruh kawan-2 yang mengenali diri ini ,,cikg -cikgu ,,my family ,,,dan seluruh umat islam  sempena tahun baru ini ,,,,,:).. ,,,harap diri ini dapat dimaafkan ...waaahhh..macam nak sambut hari raya pula...hahaha.. setiap menjelang tahun baru mesti laaa ada azam baru kan ,,,,,,,azam aku pada  semoga tahun baru ini menjadikan aku seorang yang kuat , tabah , sabar  menghadapi setiap dugaan atau cabaran yang akan datang ,,,,aku harap ,,aku dapat menjadi diri aku sendiri,,,dapat menjadi lebih baik dari tahun yang dah lepas,,,,,aku harap juga tahun baru ini dapat mengajar aku tentang kehidupan ,,,,,kehidupan yang banyak godaan ,,,,banyak rintangan yang mendatang ,,,,,memerlukan kesabran ,keteguhan ,ketabahan hati yang kuat ,,,,selamat tinggal tahun lepas,,,akan aku kenang ,,ingati,,,peristiwa-2 yang berlaku ,,,,begitu beribu-ribu kenangan yang ada.....dan selamat datang tahun baru ......:D :D.....