Monday 19 November 2012

: : malamTANPAjiwa : :

assalamualaikum semua,,sihat,,,ok...dah lama aku tidak update blog...sebab pertama tiada topik yang menarik untuk aku luahkan,,,sebab kedua ,,aku tiada jiwa untuk menaip,,terasa berat jari jemari aku untuk menaip sesebuah entry,,hahaha...tapi malam ini aku ade entry untuk dikongsikan ,,,tapi mungkin agak tak berapa menarik koot..hahaha...ok...malam ini aku ditemani oleh bintang yang b'kelip-kelipan di langit ,,,begitu banyak bintang b'taburan di langit ,,,,ditemani juga  agin yang bertiup halus dan lembut....malam ini aku tidak begitu sunyi sangat kerana ada orang yang sedang b'chatting dengan aku ,,,,,,,walaupun tidak ramai ,,aku b'syukur kerana ada juga orang yang sudi  b'chatting dengan aku ,,dalam waktu begini ,,,,aku berchatting dengan orang melalui facebook lah....macam biasa ,,,aku kalau bosan aku akan tegur semua orang ..hahaha....sedang beronline di facebook...aku menegur seseorang lelaki..yang bernama HAIKAL....hahah..aku menegur sebab aku ingin tanya pada nya ,,,tentang blog.....aku hanya tanya tentang blog ..makin lama makin seronok pulak b'chatting dengan dia ,,,,,dia agak peramah,,mesra alam,,haha,,,dah agak suka puji -memuji ,,,,hahah.....aku terus menaip blog sambil mendengar lagu blog aku laaa,,,,aku betul-2 tiada jiwa untuk tulis blog malam ini ,,tapi atas kehendak HAIKAL..aku mengagah kan diri aku untuk menaip entry pada malam ini laaa....aku tak sangka yang dia sanggup tunggu aku untuk aku menghasilkan sesebuah entry ..haha....terharu (n_n).....terima kasih HAIKAL....hahaha....kepada haikal ....maaf mungkin ini saja coretan yang mampu aku ungkapkan pada masa ini ,,,,,maaf kerana membuat anda menunggu,,,,terima ksih juga kerana memuji blog kesayangan aku nih ....hahaha....maaf lagi sekali ....