Tuesday 19 November 2013

~~~ Enam Hari Lagi~~~

assalamulaikum awak,,awk,,awak,,haha,,hey, i'm back to update my blogger,,,maklum lah lepas habis pmr ni aku banyak luangkan masa dgn citer korea dan cinema,,hahah...maklumlah bosan lepas pmr ni lagi-ll cuti seklah yang panjang ni,,,seriuslly~~~it really really boring,,,so,korang semua cuti ni pergi mana jaa?cuti kat mana jaa?hahaha....hope korang seronok and enjoy time holiday nie,,hehe.,,so,dah sedia nak dengar luahan aku?...kalau dah korang semua dah bersedia ,,aku nak mulakan ini,,,
detik demi detik,hari demi hari,jam demi jam,saat demi saat,waktu sentiasa berputar,,malam menjadi siang,panas menjadi hujan,lagi enam hari sebelum diri aku diuji oleh soalan-ll dari MRSM,,,lagi enam hari,aku langsung tidak membuat apa-ll persedian,,thant's mean buku pun aku tak sentuh pun lah kan.....malas rasa nya,berat ja tangan ,berat ja mata nak baca,memahami,menulis,dan menerokai ilmu math dan science ....haish....aku memang malas ,,haigogogo,,!! ni lah remaja zaman sekarang langsung tak kisah,yang kisah hanya keseronokkan.....hahah...yeeaaahh,,i know that's me..haha,,mana tak nye,dah lama aku tak baca dan belajar tetiba kena bukak buku balik,,kena selak-ll sehelai demi sehelai lembaran yang terkandug nota-ll yang membelik kan kepala....haaaaa!!!!....macam mana nih,,,exam nak dekat tapi rasamalas betui nak ulangkaji..walaupun hanya dua subjek yang akan diuji nanti....kalau tak ulangkaji rasa tak duduk senang,bila ulangkaji rasa malas plus bosan...haish,,,,tak tahu lah apa akan jadi kat MRSM nanti,,,harap-ll aku boleh jawab lah walaupun tak baca buku,hahaha,math dgn science tu ikut sukatan form 1-3,,,,actually,aku dah belajar just nak kena recall balik tu agak payah sikit,,,huh?..wish me luck for me,,,insyallah~~~~,,by the way, ramai lah juga kawan-ll aku yang mintak MRSM kat pasir salak itu,,,,haish,,,thant's mean, banyak lah saingan aku,dan lagi satu nanti kat MRSM itu bukan sekolh aku ja yang ada ,so, i will try my best,,,insyallah,,dan,dan,dan harap-ll hari yang aku ambil exam itu aku tak cuai dan sentiasa teliti,

#ya allah,janganlah bagi aku cuai,gementar,melakukan kesalahan ketika aku menjawab segala solan yang diuji nanti amin-ll ya robbal alamin *perasaan gementar plus nervous...