Tuesday 26 November 2013

~~TemuDugaku,Kawan Baru,Harapanku,Bahagian 2~~

ni sambungan pasal MRSM tu,,lepas tu,aku dengan hanisah tu pon terkedek-ll lah masuk ke bilik komputer untuk jawab paper science dan keperibadian,,,aku dan hanisah tu merebah kan punggung di kerusi komputer yang aku duduk time jawab soalan mathematics ..lepas tu, cikgu mrsm tu bagi taklimat sikit tentang paper science dan keperibadian,,,terdapat 50 soalan science dan 100 soalan bagi keperibadian banyak kan?tak lah sebenarnya sikit jaa tuh~~~~...siren kembali berbunyi menunjukkan temuduga tersebut akan bermula,,,dan kami bermula lah jawab soalan dengan menggunakan komputer dgn IQ...hahah,,time aku mula menjawab tuh,,aku tak tengok pun jam,,dan aku tak tahu aku mula jawab paper tu dari pukul berapa ke pukul berapa,,haha,,aku menjawab satu soalan ke satu soalan ,,,,lama ke lamaan aku habis menjawab soalan science dengan senang,,,alhamdulilah soalan science lebih senang berbanding solan mathematics,,,lalu aku mengakiri solan science aku dengan menekan button SELESAI,,,aku tengok hanisah dia dah menjawab soalan keperibadian dan maknanya aku dah ketinggalan sedikit,,,lalu, aku terus menjawab soalan keperibadian yang mengandungi 100 soalan,,,,ok fine~~~,,soalan keperibadian seriuslly merepek plus merapu,,,,korang boleh anggap macam sedang menjawab paper sivik laa~~~..hahaha..jawab dan terus menjawab,,,aku sekarang ada di soalan yang terakhir,,,,lepas menjawab itu, hanisah pandang aku dan aku pula pandang dia,,,,aku memberi isyarat mata yang bermaksud kamu dah siap jawab? dia membalas isyarat aku dengan menganggukkan kepala nya,,,dan dia memberi isyarat kepada aku lagi untuk menekan button SELESAI sama-ll dan aku menganggukkan kepala......lalu kami pun mengangkat tangan untuk memberitahu pengawas mrsm bahawa kami telah selesai menjawab soalan....lepas itu cikgu mrsm tu pun datang kat kami dan dia bagitahu untuk tunggu sebentar untuk dia printout segala soalan yang aku dan hanisah telah jawab tadi,,selepas itu,aku dan hanisah dibenarkan balik,,,lalu aku dan hanisah pun keluar dari bilik tersebut ,,dan memakai kasut,,,