Friday 6 June 2014

# # J . U. N . E # #

assalamualaikum,,,,,fuh,,dah lama aku tak update blog ni..hahaha...bukan aku tak nak update tapi faham-2 je lah ,,aku sibuk sikit,,tambah-ll aku sekarang duduk asrama,,memang ceritanya tak ada waktulah nak update entry bagai....kadang-ll duduk asrama aku teringin sangat nak update blog tapi kat asrama pun tak boleh bawa lappy macam mana nak update kan ..hahha..tak ape-ll,,aku pun dah bersyukur sangat sebab sekarang musim cuti..jadi ada lah masa untuk aku update blog kan,,,hahaokay,,sebenarnya aku nak update entry ini pada 1.6.14 hari tu,,tapi lappy buat masalah pula,,jadi aku update lah hari ini....masih tak terlambatkan untuk aku cakap SELAMAT DATANG JUNE...


pertama sekali aku  nak ucap kan alhamdulilah kepada ALLAH s.w.t sebab masih beri aku peluang untuk menghirup udra-ll segar..alhamdulilah...aku harap bulan june membuat hidup aku lebih baik daripada blan-ll yang lepas ,,dan,,dan,,dan,,tak lama lagi nak puasa,,,woohuuu!!!! hahaha..ceh excited pulak.....hmm,,pada first bulan june aku ada buat salah pada diri aku sendiri...first-ll bulan aku dah buat masalah pada diri aku sendiri...ini semua semua aku terlampau ikutkan perasaan....cuba kalau pada waktu itu aku tak ikutkan perasaan aku tentu benda ini tak jadi...disebabkan benda yang aku buat sampai sekarang aku rasa serba salah dalam jiwa ini.. Aku dah janji tak nak buat benda macam itu dah,,kenapa lah aku ini mudah sangat ikut perasaan...bertindak ikut perasaan..astagfirullahalazim...semoga semua nya okay lepas ini.....mungkin ada hikmah disebalik semua ini...i'm try to be strong like superwomen,, i try.....bila aku ada masalah,,aku tak tahu ingin luah kan kepada sesiapa.....semua orang tak memahami aku even my partner.....tetapi ingatlah nadia,,allah itu sudi mendengar luahan hati seseorang hambanya jangan lupa tu..:(


# ya allah maaf kan kesalahan aku ya allah sesungguhnya engkau tuhan yang maha pengasih lagi mengampuni..dan engkau ampunilah dosa-ll ibubapa aku yan allah sesungguh nya mereka insan yang sangat aku sanyangi..:')