Sunday 29 June 2014

@ @ @ MARHABAHA YA RAMADHAN @ @ @

ASSALAMUALAIKUM...alhamdulilah hari ini merupakan hari kedua aku menjalani ibadah puasa.....tak terlambat lagi kan untuk aku ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan kepada kawan-ll aku di sentosa ,di kvsi mahupun orang yang menegenali aku..hahaha....tahun aku berpuasa bersama kawan-ll baru ...sob..sob..dah bertahun-ll aku berpuasa bersama dunia sentosarian..tup..tup..ttahun ini terpaksa berpuasa tanpa dunia kesayangan aku.....kalau waktu begini..aku dah sibuk dah bersiap-ll untuk ke sekolah macam budak-ll biasa..tetapi kini semua itu dah tiada......kini aku perlu bersiap dengan memakai sehelai baju ungu hitam yang tentera kepunaan ASMIDAR....dan seluar slack hitam dan tudung hitam.....ahh..aku masih tidak boleh terima bahawa aku kini budak kv....aku masih tak terima berubahan yang mendadak ini......ia terkadang menyakitkan bagiku.....ALHAMDULILAH...alhamdulilah,..terima kasih ya allah kerana engkau memberi aku peluang untuk bernafas dan menikmati keindahan ramadhan al mubarak...terima kasih ya allah aku sungguh bersyukur kerana engkau telah memilih aku untuk menjalani ibadah puasa....