Saturday 21 June 2014

~ ~ ~ semester 1 , mereka , ~ ~ ~

assalamualaikum.....nak story sikit nih..hahaha..nak dengar dok?????..kalau nak dengar angkat tangan macam mak limah...hahaha..tak adalah..kidding meyh.....hari ini aku nak story sikit pasal asrama aku dan juga nak kenal kan kawan-ll perempuan yang satu kos dengan aku......kawan aku semua lawa-ll..putih...memang cantik,comel..semua ada,,,haha ...aku?..aku jauh beza dengan diorang....hahaha....kawan aku yang sama kos dengan aku hanya ada doa orang jee..sebab tahun ini perempuan kos elektrik memang sikit sebab cikgu aku nak ambil budak perempuan elektrik area perak jeeee..sedih jugak bila tengok kos lain ramai.....hmm...nak buat macam mana bendanya dah ditentukan ye dak....tapi aku masih bersyukur lah ada kawan macam diorang.....walaupun kadang-kala timbul perbalahan kan..kan..kan...sejujurnya , kita orang bertiga ini masih tidak serasi  lagi masing-ll ada sifat yang terse diri....aku akui kitaorang selalu tidak sependapat,tidak sekepala,suka naik angin,cakap pakai sedap mulut, macam-ll ...mungkin kami perlukan masa untuk mendapat kan keserasian antara satu sama lain...insyallah...terkadang aku terkilan dengan sikap kawan-ll aku....hanya air mata menjadi teman setia....terkadang aku tengok kos lain elok je kesana kemari bersama even nak cuci muka pun sama-ll...tapi kalau kos aku...herrmmm entah lah ...kadang-ll okay,kadang-ll tidak......aku akui aku selalu cepat melenting ye aku akui aku cepat marah,,ye aku akui aku sangat sentive.......aku tak tahu dulu dekat sekolah lama orang maki hamun aku ,,aku masih boleh bersabar..tapi bila masuk vokasional bila irang maki hamun aku mesti aku balas balik ....kepada kawan-ll aku minta maaf kalau aku cakap kasar dengan hangpa ye,,,,,maaf lah terkadang aku terlampau ikut perasaan....maaf..maaf...

nad, sri ,naza
#gadis ETK #oren  #semester 1
alhamdulilah,,,dah habis dah semester satu sekarang aku hadapi semester  pendek.....aku ingat semester pendek ini boleh lee main-ll 24 hours,,tapi tak!,,ada jugak modul yang kene belajar...hahaha...sabar je lah,,, kata kan koleh..*tangan dibahu mata ke atas...kolej lah sangat derr,,,hahaharedha +pasrah + sabar saja lah yeee nadia..