Saturday 21 June 2014

* * * SUN days * * *

assalamualaikum...esok hari ahad ...hah! jadi aku kena buat perkara yangs selalu aku buat pada hari ahad iaitu diri aku akan sibuk untuk menguruskan barang-ll untuk pulang ke asrama...ulang suara untuk pulang ke ASArama.........tidak/...aku masih belum sedia lagi untuk menghadapi perkara-ll yang akan berlangsung di asrama nanti...aku masih belum sedia  lagi.....aku tak sangka jadi budak asrama ini memenat kan juga,,,aku ingatkan budak asrama boleh relax-ll tapi kenyataan bahawa budak asrama lebih memenatkan berbanding dengan budak sekolah biasa..........rasa menyesal pun ada...tapi dah terlambat untuk semua itu.....nak atau tak mahu,sedia atau tidak bersedia kena sediakan diri juga...haaa!!!!,,macam tidak percaya bahawa esok dah hari ahad...rasa sekejap sangat cuti,,,walaupun cikgu bagi cuti selama 3 hari macam cuti selama 30 minit sahaja,,,masa berlalu dan berputar sangat-sangat laju ,dan pantas.....aku perlu terimakenyataan bahawa esok aku perlu pulang ke pejara aku iaitu KVSI...yang terkadang penuh dengan penderitaan,kekecewaan,ksedihan,ketifahami perasaan...aku terkadang terseksa duduk di asrama....tapi apakan daya aku tak mahu bukan tak mahu tapi tak mampu untuk untuk melakukan sesuatu..........terkadang diri aku disana dihiasi dengan senyuman dan gelak ketawa tetapi itu hanya sementara yang aku alami...dulu masa sekolah biasa aku suka sangat hari ahd sebab tak sabar-ll nak sekolah nak jumpa kawan-ll...tetpi kini hari ahad yang paling aku benci sebab hostel...spoil kan mood aku untuk terus berlajar di sana....

 


#kuatkan lah semangat aku untuk terus menuntut ilmu di kvsi sehingga aku berjaya membawa balik dan tunjuk kepada ahli keluarga bahawa kau berjaya mendapatkan segulung diploma...insyallah ,,,,ya allah berikanlah kejayaaan itu dalam diri aku...mood sedih sebab esok kene balik dah