Friday 31 August 2012

"" open house againss... ""

assalam ....hari ini aku seronok kerana dapat beraya di rumah amirin ( my senior PRS) hahahaha.....seronok ..ramai orang yang datang .....seronok makanan semua sedop2 belaka terime kasih amirin (my senior PRS ) kerana memberi layanan yang cukup sporting ....hahaha...dapat jumpa cikgu fen , cikgu helmi ..akk2 form 5...and my sis form 3....seronok dapat makan bersama kalian ....walaupun hari ni banyak sangat sandiwara ..huahua...kerana aku tahu semua itu hanya gurauan yang ingin hiburan hati2 yang sedang sedih ..betul tak ?..huhuhuzzz....tetibe hari ini aku and geng sis aku pakai baju same dengan tuan rumah (amirin & tasha) so kiteorang snap gambar sama2...tapi yang sedih sebab tak dapat snap gambar dengan amirin ...hmmmmmmm...tak apa lah ....it's ok... anyway aku tak ada cerita untuk tulis hari ini ...bosan lah asyik nak menghadap facebook and twitter je..better ..update blog dapat mengembangkan idea.....