Friday 21 September 2012

, ALHAMDULILAH , yeah

assalamuailaikum.....okay  akhirnya  masa update blog dah tiba ...jom  hayati entry baru aku #peace#........hari ini UJIAN PAFA  aku dah selesai..alhamdulilah....aku bangga dengan diri aku sebab aku mampu habis kan UJIAN PAFA dengan cepat ....nak habis kan UJIAN PAFA  bukan nya senang ....time nama aku dipanggil untuk PAFA itu ..jantung aku b'denyut kencang ..macam sedang b'perang .aku macam tiada keyakinan pada masa itu .tiada keyakinan untuk disoal....tetapi hadir nya sahabat aku disitu ..memberi aku sokongan  yang ketara .dengan lafaz bismillah aku perlahan-perlahan melangkah kan kaki aku untuk menuju ke meja ustazah....hahak..tiba di depan ustazah aku dengan lafaz bismillillah di dalam hati aku dan aku terus  melafazkan segala ayat2 yang aku sudah hafal .....ALAHAMDULILLAH .. aku melafazkan segala ayat hafalan aku itu dengan tenang dan steady....makin lama denyutan di jantung aku seperti biasa ...terima kasih ya allah kerana engkau telah memberi aku ketenangan dan keyakinan diri untuk menghabiskan UJIAN PAFA pada hari ini ...:) YEAAHHH!!!...:D
   pada masa itu ...senyuman terukir di bibir aku .....tak boleh nak gambar kan bertapa seronok nya masa itu ...lepas ini aku akan tolong sahabat2 aku yang belum selesaikan UJIAN PAFA ,mereka....jangan risau aku akan bantu kalian sahabat2 aku ....hehe :)....kepada kawan- kawan aku yang dah selesaikan PAFA hari ini tahniah and syabas kerana korang semua mampu habiskan PAFA  hari ini ...and terima kasih sesangat kepada kawan2 aku....kerana memberi aku sokongan di dalam aku hilang keyakinan ..TANPA sokongan daripada kalian mungkin aku tak mampu untuk menyelesaikan UJIAN PAFA hari ini ....ALHAMDULILAH ....hari ini  sesi persekolahan aku di akhiri dengan satu gelak tawa yang cukup indah  ..TERIMA KASIH SEMUA ...:D :D:D