Thursday 27 September 2012

< < KEGILAAN kami> >

annyeonghaseoyo......ok sawan korea aku dah datang balik ....huhu.......lame nye tak menaip blog ....(lama kaa)..hahak....okey...sekarang nih .setiap malam ...dekat astro one HD ... atau saluran korea ..ade cerita romantik ....romantik lah jugak....tajuk dia " TO THE BEAUTIFUL YOU....." best lah ....aku dan akak aku memang  gila korea..haha..setiap malam dalam pukul 9:10 mlm .....selepas buat homework & study  ....aku dan akak aku mesti dan terpapang dekat skrin televisyen..hehe..  ..... sebab nak tengok  drama korea nih lah...kadang-kadang kiteorang b'gaduh dengan adik ..sebab berebut  kan remote astro dan televisyen .sebelum start drama kegemaran kiteorang nih ...first, kiteorang akan tutup lampu .....sebab baru ada feeling nak tengok ..huhu second, kiteorang akan sediakan sekotak tissue....sebab takut salah satu antara kiteorang akan menitiskan air mata ..huhu....third, bile cerita tuh dah mula kiteorang akan menjerit sebab excited.....normal lah tu kan2....kadang-kadang ibu marah juga sebab menjerit tanpa sebab ..tapi , kiteorang buat  dunno je haha.....hanya aku dan akak aku sahaja yang layan drama-drama korea...ibu aku, dan adik aku yang lain-lain  memang  tak layan korea ........ruang tamu dirumah ..hanya ada aku dan akak aku sahaja..dengan suasana gelap ...hanya diterangi cahaya yang keluar di televisyen ....hanya kedengaran gelak tawa dan bualan kiteorang sahaja....dengan cuaca yang sejuk dan dingin ..sekarang nie kan hujan kerap b'laku pada waktu malam .....PEEERRGGHHH..... romantik +_+



sarangheo..peace


lelaki itu handsome.......romantika..:)



suka tengok lelaki yang berbaju putih ....
muka dia macam gula..
gula



TO THE BEAUTIFUL YOU  O_o

romantik nyaaaaaaa.....daripada gambar pun ..dah romantik kan ...AAARRRRRGGGHHHHH........aku dan akak aku lebih banyak tengok drama korea b'banding drama melayu ...bukan kiteorang tak suka tengok drama melayu cuma...tapi kebanyakkan nya lah kiteorang tonton drama  korea ...motif nya ....drama korea lebih romnatik b'banding drama melayu .....huhu....saranghae..saranghae