Saturday 29 September 2012

...manusia sentiasa berubah-rubah...

assalam....sekarang ini aku dah kerap update blog ......hahaha.....:)......kenapa manusia sering berubah-rubah....adakah itu normal.....kalau dia itu berubah ke arah negative adakah itu normal juga???......mungkin sekarang ini dia kerap berubah-rubah kerana remaja kan sentiasa b'rubah-rubah  ..itu aku tak kesah lah ..tapi sekarang dia berubah ......dia dah lain ......tak seperti dahulu .....dulu sentiasa m'buat muka kelakar....membuat suara lelaki ..hahahah..dan banyak lagi benda -benda yang mengelikan hati aku TAPI......semua benda itu hilang  semenjak  hari itu.......kenapa , mengapa......dia berubah sesangat ....kenapa tak seperti dahulu ....aku nak dia yang dulu ...kenapa dia mesti berubah....aku nak diri nya penuh dengan keceriaan.....tapi dia tak seperti dulu lagi .....semakin lama dia b'rubah ,semakin susah untuk aku mengenali dia..dulu dia ada masalah ..tentu dia bagi tahu aku atau pun kawan-kawan yang lain ..tapi dia hanya memberi respon dengan membuat  muka bela nya...... ....aku dan yang lain-lain  terasa kehilangan dia....bila aku b'temu dengan dia ...pasti dia muram seperti ada something happen ...aku dan kawan-kawan aku yang lain  cuba tanya pada dia ....awak okey  tapi di tak nak memberitahu kami..........dimanakah dia yang dulu ...dimanakah dia yang ...dulu......????!!!!......persoalan .....aku tahu semua manusia setiap hari ,masa akan b'rubah-ubah ....contoh yang terdekat ...diri aku ...aku juga sentiasa berubah-ubah....kadang-kadang aku senyum , kadangkala aku b'sedih , kadangkala aku rasa diri aku bahagia, kadang kala aku rasa diri aku kosong ...TAPI kenapa dia berubah ...kenapa,,kenapa,,kenapa,,,,aku dan kawan-kawan aku yang lain betul-betul tak sangka dia macam itu .....mungkin lepas ini aku kene b'hadapan dengan dia yang baru..kerana dia yang dulu dah hilang ....:(....