Saturday 15 September 2012

* * suatu petang bersama mereka * *

assalamualaikum semua...petang saya nak warnai teman setia saya dengan satu cerita...huhu,,jom dengar ...semalam hari jumaat (14/9) ada open house dekat rumah muzammil dan muadzzam ....aku ,kawan aku ,dan akak2 form 3 aku yang lain pun ada jugak ...kiteorang dari bandar baru (BB) ke taman mahsuri mengayuh basikal ..penat gilerss..HAHAK...dah lah cuaca panas walaupun time tuh pukul 4:45 ptg..huhu ..tapi penat itu semua nya hilang apabila penat itu digantikan dengan gelak -ketawa...sepanjang jalan nak pi open house itu ..gelak memanjang ....gelak..gelak..gelak..finally, sampai juga ke destinasi ..hahaha...sampai kat rumah muadzzam dan muazammil tetibe kiteorang pandang muke sesama sendiri dan diam sebab malu...hahahaha....lepas dah parking basikal dan salam tuan rumah kiteorang serbu ..woohuuuu !!!! yeah!!!....sedap makan ..kenyang !!! time makan aku dan akk aku b'pisah kejap ..akk aku b'sama akk form3 yang lain dan aku b'sama kawan2 aku ...memang bising giler dekat rumah muadzzam dan muzammil tu ...jam menunjukkan pukul 6:00 ptg sudah ..kawan2 aku sudah balik ..tinggal aku ,akk aku , dan fom-form 3 yang lain ...malu nyeee aku sorang form 2 time tu ....apalagi aku join lah group akk aku dan form3 yang lain ...hahak ....tak lama itu kami pun beredar dari rumah itu ....lepas beredar dari rumah itu ...aku , akak aku , sis ienaz , sis jos dan sis ieqah...kiteorang bukan nya balik rumah tapi pergi ke taman permainan...hahaha...apalagi snap gambaq lah... sis ieqah balik awal sikit sebab dia ada hal ..jadi dia snap gambaq kejap je...huhu..waahhh....bermacam2 jenis posing yang mereka tunjukkan ....aku lah tukang snap gambaq nye....camerawomen lah katekan ...haha..bangge kejepp....memang enjoy petang itu ...alhamdulilah juga ...hubungan aku dan sis ieqah semakin baik ...begitu jugak dengan sis2 yang lain ...aku tak mampu nak ungkapkan betapa seronok nya aku pada masa itu ..hanya diri aku , akak2 aku , dan jugak yang maha melihat je yang tahu ..bertapa seronok nye ...mungkin itu last gelak tawa bersama mereka...kerana lepas ini meraka semua dah nak PMR....:)..nak tengok hasil2 tangkapan aku ...mungkin gambar ini dapat menunjukkan bertapa gembira kita semua pada petang itu ...petang yang ditemani oleh rumput-rumput hijau dan cahaya matahari yang nak terbenam ...peace