Friday 28 September 2012

; ;midNIGHT;;

assalam....hari ini hari jumaat malam sabtu ...dan esok adalah hari persekolah han ...puuufffttt =,=...aku tak boleh melelapkan mata...lalu aku terus on komputer dan menaip blog ....dengan ....malam yang sunyi sepi .....tiada kedengaran bunyi kereta atau pun motor...jalan yang sepi ...yang hanya diterangi dengan lampu jalan dan lampu rumah aku....ruang tamu aku gelap gelita dan hanya diterangi cahaya daripada skrin komputer dan TV....aku tak tahu nak buat apa tengahmalam  ini ....hanya aku seorang diri  duduk di ruang tamu ..sedang menaip blog sambil menonton drama kesukaan aku ...drama korea....hanya seorang diri....yang menjadi peneman bagi aku ialah suara  kipas dan suara yang keluar dari televisyen sahaja......minda aku terus memikirkan ..apakah harus aku buat ditengah malam begini ..????....b'fikir dan terus b'fikir....sambil layan drama korea.....huhu...sweet nye ....dan tak lama itu ..cerita korea itu pun dah habis....aku betul-betul tak tahu nak buat ape sekarang......!!!!!..sekarang aku hanya memandang tepat pada skrin komputer....tiada lagi kendengaraan bunyi suara yang keluar pada televisyen......hanya ....yang terlintas diminda aku....baca buku biodata ......aku terus bangun dari meja komputer dan terus menuju ke bilik ...untuk mengambil buku tersebut .....apabila sudah temu buku biodata ..aku kembali duduk di kerusi meja komputer aku .....aku membaca kesemua biodata kawan-kawan aku.....HAHAHA....aku tertawa sendirian dengan nada yang soft dan rendah......aku terus lagi membaca ..sehelai demi sehelai....pelbagai tulisan,ucapan,cita-cita yang tertulis di situ ..ia membuatkan aku tertawa sendirian .....biodata kalian adalah penting bagi aku ...kerana mungkin suatu hari nanti buku biodata ini aku aku  kenang .....aku tahu kalian menanggap menulis biodata hanya suka-suka sahaja ...tapi bagi aku tidak .....aku lebih kenal diri kome semua melalui benda ini .......:D ....OKEY .. sekrang ini baru terasa mengantuk ..huhi....esok hari sekolah.....apalah yang akan b'laku esok yaa???...harap semua ok-ok b'laka...:) :)....bye...night-night ..assalam...

sebelum tidur layan jap lagu nih .....