Sunday 9 September 2012

bosan , esok

assalam ....sebenarya malam ni bosan sangat ....kalau bukak facebook pun bosan,,,sebab ramai oarang yang tak on9 malam ini termasuk sepupu aku....bukak twitter pulak ...tak tau nak tweet dengan sapa..sebab orang yang selalu aku b'main tweet dah balik ke kolej dia..hanya terlintas didalam otak aku hanya tulis blog walaupun tak tahu nak tulis ape untuk entry malam ini ..hahaha..bosan nye...hantam je lah...sambil menaip blog ...aku memikirkan tentang hari esok....... ESOK dah mula hari sekolah seperti biasa ....aku rasa macam hari sabtu & ahad tu macam bukan hari cuti sekolah ..sebab hari sabtu & ahad aku banyak pi open house dengan famili...arrgghhh penat =,= ...nasib baik lah kerja sekolah dah siap hhaha..berbalik kepada entry malam ni ...esok b'mula lah hari sekolah .... jadi mesti ada cabaran hidup yang baru sedang menanti ... esok pun b'mula lah perjuangan aku sebagai seorang insan yang digelar PELAJAR...seorang insan yang digelar pelajar yang mempelajari / menerokai ilmu-ilmu duniawi..huh!..jam dinding rumah aku sudah menunjukkan dah pukul 10:45 malam ...aku sedang menunggu cerita aku yang akan b'mula pada pukul 11:00 malam ...lama nya..bluurrr ....aku terus menunggu..dan terus menunggu....aku masih fikirkan tentang hari esok...bagaimankah ?! reaksi aku untuk hari esok ?..adakah aku seronok , sedih , muram ataupun tiada apa-apa perasaan..haha...aku harap sangat...esok semua nya baik-baik sahaja...aku harap ...aku mampu menghadapi cabaran untuk hari esok....HADAPI DENGAN SENYUMAN....!huhu....jam sudah tunjuk pada pukul 11:00 malam .. sekian lama aku menunggu akhirnya masa cerita aku b'mula juga (lama ke?)....cerita aku untuk malam ini dalah "MISTERI JALAN LAMA " wahhh macam gempak jea....memalam macam ini suasana semakin sunyi dan gelap ..yang hanya diterangi oleh cahaya bulan yang tak berapa terang , hanya kedengaraan bunyi kereta , motor yang lalu di jalan rumah aku yang lama -kelamaan hilang , memang gempak lah tengok cerita yang menguji ketakutan ...haha...ok fine pagi esok confirm suruh ibu teman aku ke bilik air yeay!! huhuhu....