Monday 15 October 2012

aku ,mereka , dan dia

assalamualikum,,,semua,,,penatnya,,,,hari ini ,,banyak betul  kerja sekolah ,,,,,, =,=....hahaha.....hari ini walaupun otak aku serabut memikirkan  kerja sekolah tapi semua dihilangkan dengan satu gurauan  ,,,yang aku tak boleh lupakan ...hahak ..kerana hari ini aku dan syikin kena kan kawan aku sendiri  iaitu tengku,,,..haha....pagi2 tadi hujan turun membasahi tapak perhimpunan sekolah aku,,,hujan turun dengan lebat ,,,,haha...jadi tiada lah perhimpunan..YEAAHHH !!!!..aku dan geng aku b'kumpul dibelakang ...sambil mendengar gosip ...hahah..cerita itu,,, lah ini lahh,,,macam-macam biasa lah perempuan ,,,,,aku macam biasa,,,,,isu aku adalah KOREA LIFE,,,,hihihi ,,bersama geng aku ,,huhu,,,,lepas aku b'sembang tet\ntang KOREA LIFE'S,,, aku menyelesaikan misi aku dengan geng aku ,,,,,,,mula2 agak sukar menyelesaikan misi itu ,,,,,tapi disebabkan aku ada kalian power of six,,,aku seperti mempunyai kuasa itu menyelesaikan misi itu ,,,,,hahaha,,,,mengambil masa juga laa,,,,,biasa lah bukan senang nak selesaikan misi ,,kan2....akhirnya ,,,,segala persoalan aku dan geng aku sudah dijawab ,,,,,...hanya mampu tersenyum pada masa itu ,,,,,begitu juga dengan geng aku ,,,,,alhamdulilah sangat2 ,,,,,hubungan kami b'enam semakin ...semakin baik ,,,,lebih baik dari dulu ,,,,,hahaha,,,,,terima kasih ya allah ,,,,,tanpa bantuan mu pasti perkara ini tidak b'laku ,,,,lepas itu ,,,,,aku dan syikin buat plan untuk kena kan tengku ,,,selalunya tengku yang suka kene kan kiteorang tapi hari ini aku dan syikin pula yang kene kan dia,,,,hahaha,,,,,,,macam ini ,,,,,,tengku merajuk sebab ,,,,(secret) dan dia susah nak pujuk ,,,,kebetulan pulak ,,,,dia sedang dilamun cinta ..hahaha.....kebetulan puylak BOYFRIEND  satu kelas ngan kami semua ,,,,,aku dan syikin plan ,,,,,panggil boyfriend tengku untuk pujuk tengku ,,,,kan sweeet,,,,sweett gilersss,,,,hahaha,,,,,,,hahahaha,,,,,time tu aku seronok plus bahagia,,hahaha,,,,,,