Tuesday 2 October 2012

** POWER of SIX **

assalam...semua....apa khabar semua ?..sihat ?.....harap semua sentiasa sihat-sihat..belako :)....ha, power of six itu nama group aku ......aku tak sangka aku mempunyai kawan-kawan seperti mereka...sentiasa ada dikala aku perlukan ....dulu kawan rapat /baik aku hanya dua orang tetapi kini lima .....waahhh....alhamdulilah...dulu , aku pernah berkata ..aku teringin mempunyai geng sendiri....akhirnya, aku dapat juga.....dengan ada nya geng POWER of SIX aku dah tak berapa rasa sunyi , tak berapa rasa terpinggir .....kerana aku rasa tak ada ruang untuk aku sedih , terpinggir dan sunyi sebab ..kerana setiap masa aku penuhi dengan gelak tawa ..bersama POWER of SIX...... JOm terjah gambar POWER of SIX

dia lah aisah .....yang sentiasa menyayi lagu-2
inggeris..huhu

saya lah ..nurul nadia asmidar  yang
sentiasa memberi kekuatan .....:P
perasan nye..

dialah akidah ..yang sentiasa
lemah-lembut dalam apa
jua situasi ..:)

dia lah syikin ....sentiasa  makan2..tapi badan tak berisi
pun ..hahak...

dialah syasya..yang sentiasa buat lawak
hahak.....jemah ....

dialah ..tengku yang sentiasa cantik dan ayu

mereka lah kawan yang terbaik sekarang ..terima kasih sebab sudi terima kau seadanya...aku harap sangat hubungan antara aku dan kalian akan b'kekalan sampai bila-bila......sejujurnya aku sayang sangat dekat kalian .....aku seronok bila dapat tengok kalian gelak, dan ceria......terima kasih atas segalanya...aku tahu hubungan persahabatan antara kita masih baru ...tapi aku harap sangat dengan ada nya geng POWER of SIX ..hubungan antara aku dan kalian akan terus akrab .....amin ~ ~ ~