Saturday 13 October 2012

//nanti,kesedihan //

assalam...selamat pagi semua,,,pagi ini ,,lepas sembahyang subuh,,,,aku terus ON,,,komputer,,seperti biasa lah update blog dan blogwalking,,hahaha,,,,,kalau aku bukak blog ...... first mesti aku akan stalker blog orang lain ,,blog pertama yang aku stalker adalah blog cikgu comel aku,,,,aku amat suka blog cikgu aku ,,,ayat dia amat gempak ..aku pun tak boleh nak lawan dengan ayat2..beliau,,,,hahah,,,kepada cikgu yang aku sayangi ajar lah saya ye macam mana nak bikin ayat2 gempak ,,,,HAHAK...mula-2 aku baca entry cikgu aku senyum seorang diri  ,aku  terus membaca lagi ,,,baca..baca.. ,,,,,jeng,,jeng ...part tentang kawan dan kenangan ,,,,part itu lah membuatkan pipi aku dibasahi dengan tangis ku sendiri,,,,aku amat sedih membaca part itu ,, air mata aku terus mengalir ,,,,telinga aku kedengaran bunyi music tentang kehidupan ,,(HADAPI DENGAN SENYUMAN),,,, damai + kesedihan ...
tak lama lagi cikgu akan meninggal dunia sentosa ,,,perkara ini yang aku takut,,,aku tak mahu perkara ini b'laku ,,, tapi apakan daya ,,,aku hanya manusia biasa,,,,nanti mesti dah tak ada gelak tawa yang kedengaran ,,,bilik UBK semakin sunyi sepi ,,,yang hanya ada,,,,kenangan ,,,kenangan untuk aku kenang,,,,nanti dah tak ada dah cikgu panggil aku  untuk sesi kaunseling dah ,,,,nanti aku tak dapat dah melihat wajah comel plus annoying cikgu dah ,,,,dah tak kedengaraan ayat2 hikmah cikgu ,,,,tapi semua yang ada dalam kenangan ....