Friday 5 October 2012

**saturdayCOMESagain**

assalamualaikum semua.....pagi sabtu aku tiba lagi ......aku b'sama akak aku duduk diruang tamu ...duduk diruang tamu dengan menghembuskan nafas yang penat ....alhamdulilah ,,,,siap juga semua kerja-kerja rumah ...haaaaaaa.....sambil mendengar lagu era fm.....cuaca okay saje....sambil-sambil menaip blog ....,,,,,mata aku melihat suasana yang mendamaikan melalui tingkap ruang tamu aku....melihat burung terbang kesana-kemari,,,,,melihat pokok b'goyang ditiup angin yang lembut....,,,,menghirup udara yang segar lagi nyaman.....telinga sambil mendengar lagu-lagu yang gempak yang keluar dari radio era.......sebenarnya aku kene pergi sekolah sebab ada buat gotong -royong sikit...tapi aku tak pergi sebab ada hal...hihihi (ada hal lah sangat )..hihik.....wwwaaaahhhhh....tenang vs mendamaikan vs nyaman ...:D
selalunya hari sabtu aku selalu diriuh oleh suara-suara adik-adik aku ..tapu hari ini rumah aku sunyi ,,,,,,,adik aku sorang pergi gua tempurung ...yang hanya tinggal dekat rumah ..hanya ibu,akak aku dan aku....ibu masak dekat dapur,,,,,,akak aku sibuk membaca buku ,,,,, aku !!...aku sibuk menaip blog ....hmmmmmm.....
pagi tadi dalam pukul 7:30 pagi tadi .....aku b'chatting dengan kawan aku.....yang dah lama tak jumpa....dia kata dia rindu aku .....hahaha....aku tak sangka dia masih ingat kat aku ...aku ingat di dah lupakan aku ..yela,,,dah lama di meninggalkan dunia SENTOSA.....haha...tak sangka betul......dia kata dia nak jumpa aku ,,dan kawan-kawan aku yang lain .....bulan depan yeeaaahhh....besss..kebetulan pulak..bulan depan adalah bulan kelahiran aku ....:D :D...TAK sabar-sabar..yeaaaahhhh......
semalam aku dan kawan2 aku yang lain pergi bilik kaunseling .....dapat lah berjumpa dengan cikgu annoying aku ....dan cikgu fen.....wuuuhuuuu......dah seminggu tidak menjejak kan kaki di bilik itu ,,,baru semalam b'peluang menjejak kaki di bilik itu ....hahahha...mungkin nanti bilik itu,,, akan sunyi ,,,,,mesti dah tak kedengaran lagi lagu blog cikgu annoying aku .....mesti dah tak kedengaran suara merdu dari cikgu fen .....hmmmm...takut situasi itu b'laku .....jangan tinggal kan SENTOSA....:(