Monday 22 October 2012

; ; terakhir kalinya ; ;

assalamualaikum,,,,,malas nya nak menaip blog,,,,,,tapi nak tulis entry ..pelik kan ..hahak....aku baru lepas balik dari sesi kaunseling terakhir aku bersama cikgu yang comel plus annoying....iaitu cikgu helmi ,,,,alhamdulilah semua nya b'jalan  dengan lancar walaupun cerita aku berbelit- belit macam ular anaconda..hahaha.....sebenarnya aku sedih sangat sebab hari ini adalah sesi kaunseling aku dengan cikgu yang terakhir ,,lepas ini dah tak ada dah sesi,, ,,,,hari ini adalah hari terakhir aku mendengar kata-2 hikmah cikgu ,,,,,hari ini hari terakhir aku dapat menatap mata cikgu ,,,hari inilah hari terakhir aku melihat senyuman dan raut wajah cikgu ,,,,petang  inilah  petang terakhir aku  lepak kat bilik UBK dengan cikgu,,,,,,aku takut akan kehilangan semua itu ,,,,,TAPI,,,benda-2 itu akan hilang bila dah tiba masa nya ,,,,,lepas ini ,,,dah tak dapat dah jumpa cikgu secara face 2 face...,,,mungkin petang ini petang terakhir aku b'face 2 face dengan cikgu ,,,,,,takut nya bila cikgu tak ada di dunia sentosa lagi ,,,,,,hanya ada kenangan saje ,,,,kenangan ,,kenangan ,,,,sebenarnya program WHO AM I itu adalah program yang terbaik yang pernah saya alami di sekolah sentosa....,,,inilah respon aku !!!!,,,.aku suka sangat dengan program itu ,,walaupun ia tidak berjaya ,,,tapi bagi aku ,,,program itu adalah yang terbaik ,,,,terhebat ,,,,,,,beribu-ribu gelak -tawa yang terakhir dengan cikgu  tercipta pada masa itu ,,,,,beribu-ribu tangisan yang terakhir dengan cikgu ,,,, beribu-ribu gurauan yang terakhir dengan cikgu ,,,,,itulah petang yang bahagia yang terakhir dengan cikgu ,,,itu lah petang terakhir saya dapat bergambar dengan cikgu ,,,,saya akan ingat setiap saat kenangan itu ,,,,,cikgu ada tanya kan ,,,bagaimanakah respon saya terhadap program itu ,,,,,inilah respon saya  cikgu ( yang dekat atas ) ,,,,maaf  aku tak mampu nak ungkapkan respon aku pada masa itu ,,,kerana aku takut aku akan  menitiskan airmata disitu ,,,,,,program itu adalah program yang gempak ,,,,,,aku tak tahu bagaimana nak cakap,,,bertapa  besar nya nilai program itu ,,,aku harap  program itu perlu diadakan setiap tahun,,,,,,berjuta kenangan terakhir bersama cikgu yang aku sayang ,,,,,, akan aku ingat segala kata-2 semangat cikgu ,,,,,