Wednesday 10 October 2012

* *music ON* *

assalamualaikum ....lama betui tak update blog...maklum lah sibuk dengan blogwalking..hehe...dengan malam yang sejuk tambah sunyi...hanya ....kedengaran bunyi katak ....aku amat tersentuhan dengan satu lagu korea ini  ....yang bertajuk CLOSER....yang dinyanyikan oleh seorang penyanyi perempuan yang bernama taeyeon...yang daripada kumpulan girl generation .....aku dapat lagu ini dari cerita korea aku lah ..TO THE BEAUTIFUL YOU "..hehehe....nak dengar lagu itu ....


 dalam lagu ini aku kagum sebab....seorang perempuan mempunyai keberanian untuk menyamar menjadi seorang lelaki demi kawannya...tapi kawan nya lelaki ....motif  perempuan ini menjadi seorang lelaki kerana ingin kembali kan semangat kawan  lelaki nya  dalam sukan lompat ....berani nya perempuan itu menyamar menjadi seorang lelaki .....perempuan nak menyamar menjadi lelaki amat lah sukar ...tapi perempuan ini  berani membuat demikian motif untuk kembalikan semangat kawan lelaki nya dalam acara sukan ...dia mengenali lelaki itu melalui televesyen.....macam tak masuk akal...buat apa lah nak susah kan diri untuk orang yang kita tak kenal ...HAHAHA...persoalan ?????perempuan sanggup gunting rambut nya yang panjang menjadi pendek ,,,menukar pakaian perempuan ke lelaki ,,,dan perempuan itu sanggup terbang dari amerika ke seoul korea.....habis kan duit je..haha ..sekiranya aku ditempat perempuan ini adakah aku sanggup  adakah aku mampu untuk membuat demikian .....adakah aku sanggup nak terbang dari malaysia ke korea...seperti mana perempuan itu buat ...persoalan yang aku tanya pada diri aku ??...sekarang ini ,,,music ini menjadi lagu blog aku ....:D