Thursday 11 October 2012

::selamatHARIjadiUSTAZAH::

assalam .....semua,,,,,,tadi masa kelas agama,,,,,,classmate aku buat kejutan untuk ustazah aku ....motif aku dan classmate aku .....buat kejutan untuk meraikan ulang tahun kelahiran ustazah .....hari ulang tahun kelahiran ustazah jatuh pada hari selasa (9/10)......tapi pada itu,,,, aku dan classmate aku hanya menyanyikan lagu untuk ustazah je...dan wish dekat ustazah.....sahaja ....:)..
lepas habis kelas agama hari selasa itu,,, aku dan classmate aku b'kumpulan ,,,,lelaki dan perempuan b'kumpul,,,,untuk membincangkan apa benda untuk kita bagi dekat ustazah,,,,,,semua menujukkan muka kebingugan sesama sendiri,,,,,memandang muka antara satu sama lain ,,,,dan sambil b'fikir apakah hadiah untuk bagi kat ustazah ,,,,akhirnya salah seorang kawan aku ,,iaitu alieya bagi cadangan ,,, apa,,kata ,, kita beli  selendang untuk ustazah ,, tapi budak lelaki classmate aku tak berapa setuju dengan cadangan itu ,,,,then ,, kami terus b'fikir dan terus b'fikir ,,,finally dapat juga cadangan yang kedua,,,,alieya b'suara ;agi untuk bagi cadangan,,,,apa kata ...kita beli kek,,,,,alhamdulilah semua nya setuju ,,,,, so,, kami kutip duit kelas sebanyak
RM1:00 setiap seorang ,,,, semua classmate aku bagi kerjasama yang baik...alhamdulilah ,,,,,,
pada hari khamis (11/10) iaitu hari ini ,,,,, masa kelas agama....ustazah masuk lewat sedikit,,,mungkin ada hal ,,,, kek disorokkan di bawah meja,,untuk seketika,,,,,,tak lama kemudian ,,,, aku dan classmate aku b'pura-pura duduk diam tanpa b'bunyi satu suara pun ,,,,,tiba ustazah melangkah masuk ke bilik agama ,,,, kami bangun dari tempat duduk kami ,,,lalu menyanyikan lagi sekali lagu "happy birthday "dan kami terus menghulurkan kek terus menuju ke ustazah ,,,,,,pada masa itu ,,, ustazah tersenyum lebar,,,, seperti hendak menitiskan air mata pun ada juga,,,,,,,kami pun sempat b'gambar

ini lah gambar kami (^_^)........kami sayang ustazah......
aku dan classmate aku tak pernah melihat senyuman ustazah pada tika itu ,,,,, ustazah cakap terima kasih kepada kiteorang ,,,,,,terima kasih sebab menghargai diri dia ,,,,,kami semua tersenyuman bila ustazah kata begitu ,,,yang paling membuat kan kami senyum lebar ustzah kata begini ,,,IloveYOU,,ustazah kata begitu ,,,pada saat itu,,,, kami semua terkejut sebab selama kami  belajar dengan ustazah ,,ustazah tak pernah kata begitu ,,,,kami semua senyum lebar saat itu ,,,,,kelas agama kami pada hari ini,,,dipenuhi dengan gelak tawa ustazah ,,,gurauan senda ustzah ,,,,,,terima kasih kepada ustzah kerana sudi menerima kek yang seberapa itu ,,,,dan kami minta maaf juga sebab lambat bagi ,,,dan tak lupa juga kepada classmate aku kerana memberi kerjasama yang baik....tanpa kalian semua pasti kejutan ini tak akan b'hasil .....SELAMAThariJADIustazah....